Tuesday 18 June 2013

DIARY 4: HAI SEMESTER 8!

Assalamualaikum!

Start with new semester, new life chapter, and the new SPIRIT =')


Hai Semester 8 yang cantik menawan bak perawan! Semester ini merupakan  semester akhir berada di IPG ini. Rasa macam mimpi pun ada sekarang dah jadi super duper senior. Dulu masuk maktab keciknoet lagi sekarang dah jadi orang yang paling 'berusia'. Tup tup dah nak habis dah belajar. 5 tahun setengah kat Pulau Pinang ni mana tempat yang tak kenal ha? Tanya je nak kemana, semua tahu. Rugi lah kan bermastautin lama-lama tapi tak terokai sehabis-habisnya. Yabedabedubedabedube :p

Dengan bermulanya semester baru pada 17 Jun 2013, maka bermulalah cabaran dan dugaan  yang baru. Dengan ini, apa yang paling penting, persiapkan diri dengan azam yang baru. Berazam, berazam juga tapi jangan tak ada kesungguhan untuk melaksanakan. Peace! tuju pada empunya badan sendiri =) Semoga semester ini bertambah rajin, berkurang malas, pergi kelas dengan awal, balik kelas dengan lewat, buat assingment awal-awal, hantar assingment awal-awal dan segalanya dengan baik. Semoga Allah permudahkan segala urusan kita bersama ye kawan-kawan. Kadang-kadang, Allah memberikan dugaan yang berat kepada kita kerana Dia percaya kemampuan  kita lebih daripada kita mempercayai diri kita sendiri.

Dear me and you too,
Good luck new sem..turns over new leaf..always smile,,, (^_

 I really love my beloved classmates =)
MT2 forever and ever.

Semoga ukhuwah yang dibina ini berkekalan selamanya.
Aminnn...








"Persahabatan diwarnai dengan pelbagai pengalaman suka dan duka, dihiburi disakiti, diperhatikan dikecewakan, di dengar diabaikan, dibantu ditolak, namun semua ini tak pernah dilakukan dengan tujuan kebencian"

*Levyu all. So much*

No comments:

Post a Comment